zdrowe batony

Każdy z nas ma od czasu do czasu ochotę na coś słodkiego. Często w pracy, gdy mam spadek energii najchętniej sięgnęłabym po batonika. Jak tak pomyśleć to najlepiej z musli. Tylko te kupne, wcale nie są takie mega zdrowe ... Dlatego postanowiłam sama sobie sprawić przyjemność i taki batonik zrobić. Jest pyszny, a co najlepsze możemy do niego dodać nasze ulubione składniki. Wersji wiele, ale pierwsza wyszła kokosowo - orzechowa.




Składniki:

  • 1,5 szklanki płatków owsianych
  • 100 g wiórków kokosowych
  • 100 g roztopionego masła lub oleju 
  • 1-2 jaja
  • garść pokrojonych orzechów 
  • 2 łyżki mąki
  • 4 łyżki cukru lub miodu
  • ew 2-3 łyżki wody lub mleka
Przygotowanie:
  • wszystkie składniki wymieszać 
  • wyłożyć na blaszce - w zależności jakie chcemy mieć batoniki, ja chciałam mieć płaskie więc ułożyłam na kwadratowej 
  • piec 15-20 min w piekarniku nagrzanym do 160 st





Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)