trufle a'la rafaello

Każdy z nas ma czasem ochotę na coś słodkiego :) Dlatego czasem przygotowuję zdrowsze wersje ulubionych słodkości. Przepis ten znalazłam wieki temu chyba na kaszomani, kilka razy już przygotowywałam i zmodyfikowałam pod siebie. Nawet niedowiarkom smakowało bardzo. Słodycz banana niweluje smak kaszy (jakby kto pytał ;) ) 


Składniki:

  • woreczek kaszy jaglanej
  • 2 dojrzałe banany
  • 8 łyżek wiórków kokosowych + kilka do podsypania
  • mleko lub woda do gotowania kaszy

Przygotowanie:
  • kaszę zalać wodą lub mlekiem i gotować trochę dłużej niż podane na opakowaniu - tak aby płyn wchłonął się całkowicie (kaszę można przepłukać, natomiast ja tego nie robię, nie przeszkadza mi jej smak)
  • w misce rozgnieść banana, dodać ugotowaną kaszę i wiórki kokosowe
  • pozostawić do ostygnięcia 
  • po tym czasie formować z masy kulki i obtaczać je w wiórkach  - jeśli mamy migdały (obrane ze skórki wciskamy w środek)
  • odstawiamy na kilka godzin do lodówki 






Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)