surówka z pekińskiej, ogórka kiszonego i papryki

Surówki uwielbiamy. Szczególnie zauważyłam, że im bliżej wiosny tym bardziej surówkowa jestem. Cieszę się, że Miśka również jest fanem warzyw. Ostatnia jest miłość to ogórki - nie zielone .... Tylko kiszone lub konserwowe. Na szczęście nic Jej nie jest, więc ze spokojem wcina - z tej surówki właśnie ogórki wybierała paluszkami. 

A tym razem surówka, która powstała z tego co w lodówce było. Ostatki kapusty pekińskiej, ogórek kiszony i papryka. Do tego sól, pieprz i odrobina oleju i uwierzcie mi pycholadia.






Składniki:

  • mała kapusta pekińska
  • 2-3 ogórki kiszone
  • 1 mała papryka czerwona
  • 1 mała cebulka
  • sól i pieprz do smaku
  • łyżeczka oleju/oliwy
Przygotowanie:
  • kapustę drobno kroimy
  • ogórki kiszone kroimy w kostkę - można zdjąć skórkę, natomiast ja tego nie robiłam
  • paprykę kroimy w kostkę
  • cebulę drobno siekamy
  • wszystkie składniki wkładamy do miski - podlewamy oliwą, doprawiamy do smaku i dokładnie mieszamy


Surówka jest idealnym dodatkiem do obiadu, ale również idealna na lunch do pracy.  





Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)