filet z kurczaka z warzywami i ryżem na ostro

Podjęłam się małego postanowienia żeby czuć się lepiej :)) no i dzisiaj jest dzień pierwszy postanowienia. A co za tym idzie pierwsze koty za płoty i obiad za mną. Podoba mi się to, że obiad (i pozostałe również jak przejrzałam plan działania) spokojnie mogę jeść razem z R - plus wielki że nie będę musiała przez większość czasu gotować dwóch różnych porcji. 

No właśnie, nie sądziłam, że będzie to tak wielka porcja. Obiadem najadłam się do syta :) Nie wiem kiedy znajdę miejsce na kolację ;p

Co ważne podzieliłam sobie dzień na 5 części - 5 posiłków w równych odstępach :) dodatkowo dużo wody mineralnej i mam nadzieję, że będzie dobrze :)

Ale do rzeczy 



Składniki:
  • mała pierś z kurczaka (150 g)
  • mieszanka chińska na patelnię  200 g - użyłam 200 g warzyw (brokuł, kalafior, cukinia, papryka, groszek zielony)
  • ryż brązowy 1/3 opakowanie (33 g suchego ryżu  - waga się przydała ;p)
  • olej słonecznikowy - 1 łyżeczka
  • mała cebula
  • papryka ostra (łyżeczka), sól, pieprz, chili wg uznania 

Przygotowanie:
  • pokrojoną w kostkę cebulę podsmażyć na patelni. 
  • dodać warzywa, przyprawy i pierś z kurczaka - pokrojone w kostkę
  • wszystko dusić ok 15 minut (ja podlewałam wodą dodatkowo)
  • podawać z ugotowanym ryżem 

Było pysznie :)
Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)