surówka z pora, marchewki i kukurydzy

Moja miłość do pora rośnie z każdym dniem, a właściwie z każdą następną surówką. Jak dla mnie połączenie pora z kukurydzą daje słodko ostry smak. Dla R konieczne jest mocne doprawienie solą i pieprzem - ale nikt nie mówił, że małżeństwo musi być pod tym względem zgodne ;)
Prosta i szybka, a jak smakuje :D
 



Składniki:
  • biała część z pora
  • marchewka
  • kukurydza - kilka łyżek wg upodobania
  • łyżka majonezu
  • sól i pieprz dla chętnych
 
Przygotowanie:
  • pora dzielimy na pół i dokładnie myjemy
  • kroimy w paseczki - ja dodatkowo podzieliłam jeszcze połówki na pół
  • marchewkę ścieramy na tarce o grubych oczkach
  • do pora i marchwi dodajemy kukurydzę i majonez
  • dokładnie mieszamy i odkładamy na chwilę do lodówki, tak żeby surówka doszła do siebie ;)
  • można dodatkowo posolić i popieprzyć - dla mnie zbędne, dla R konieczne
Idealny dodatek do obiadu jak również jako samodzielna przekąska.
 
ps. majonez można zamienić jogurtem naturalnym i będzie bardziej FIT
 



 
 
Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)