a w domu pachnie pięknie chlebem

Nie wiem jak u Was ale ja lubię robić większość zjedzenia samemu. 
Piec ciasta, ugotować obiad, upiec chleb. 
Często przygotowuję sama zaczyny czy różne takie :) 



 

Ale teraz chciałam wypróbować gotowej mieszanki mąki z Lidla. 
Na pierwszy rzut poszła mieszanka na Ciabattę

Koszt mąki - ok 5 zł
Wystarczy na dwa bochenki - ja zrobiłam jeden bochenek i bułki.









Składniki na jeden bochenek:
pół kg mąki
łyżka oliwy
360 ml wody

Przygotowanie:
wszystkie składniki mieszamy - wg przepisu mikserem - ja wymieszałam ręcznie :) Odstawiamy w misce na pół godziny do wyrośnięcia. Następnie ciasto przekładamy do foremki, wygładzamy wodą i posypujemy mąką. Zostawiamy do wyrośnięcia na 45 minut. 
Pieczemy w temp 220 stopni przez ok 25 minut. z termoobiegiem 

 
Powiem tak - chleb szybko zniknął ;p




Smacznego !!!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)