makaron z białym serem z truskawkami

Pogoda za oknem piękna, ale ja dzisiaj jeszcze pozostaję w domu. R pojechał do pracy, więc mogłam zrobić sobie na obiad coś lekkiego - makaron z białym serem i truskawkami :)




Składniki (na 1 osobę)
100 g  makaronu (ja miałam w kształcie ryżu)
100 g sera białego 
jogurt naturalny
truskawki 
ew jagody

Przygotowanie:
Makaron ugotować wg przepisu na opakowaniu. Ser biały zmieszać z jogurtem naturalnym - jogurtu dodać w zależności od upodobania - ja lubię do makaronu "papkę". Dodać pokrojone truskawki i wszystko razem wymieszać.

Makaron ułożyć na talerzu, polać masą serową i udekorować owocami :)




Smacznego !

Komentarze

  1. to lubię, wczoraj jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusia prawda że pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj jadłam na obiad:) Pycha:) Na takim upale, nie ma to jak takie lekkie obiadki:) Smakowicie u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)