Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i serkiem ricotta

Ostatnio jestem wielką fanką szpinaku i mogę go jeść codziennie. No może prawie codziennie bo co za dużo to wiecie :-) 
Ale połączenie szpinaku z serkiem daje jeszcze lepszy rezultat.  Tym razem nafaszerowałam pierś z kurczaka i wsadziłam do piekarnika. Wyszło idealnie.  
Tylko dla kogoś kto może sobie na to pozwolić,  polecam natrzeć kurczaka dobrze przyprawami plus do szpinaku dodać np cebulkę i czosnek ;-) mi już ślinka leci na samą myśl,  ale trochę poczekać muszę :-D




Składniki
  • Pierś z kurczaka 
  • Garść szpinaku
  • Pół opakowania serka ricotta (ok 125 g)
  • Sól i pieprz



Przygotowanie
  • Nastawić piekarnik na 180 st
  • Pierś umyć i tak przeciąć po środku żeby powstała kieszonka (uważać żeby nie przeciąć do końca. Chociaż wtedy można zawinąć filet i da się uratować sytuację) 
  • Posolić i popieprzyć pierś z wszystkich stron - ja używam przypraw z młynka żeby były świeże :-) 
  • Garść szpinaku umyć i podrzeć na mniejsze kawałki 
  • Dodać serek ricotta i dobrze wymieszać do całkowitego połączenia składników - można trochę dosolić 
  • Kieszeń w piersi napełnianiamy farszem 
  • Zawijamy w folię tworząc paczuszkę,  tak żeby wszystko się dusiło :-) 
  • Wstawić do nagrzanego piekarnika na ok 45 minut 
  • Podawać z frytkami i sosem np jogurtowo pomidorowym

Pycha 




Smacznego!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)