makaron ze szpinakiem i łososiem

Pewnie każda z nas ma ochotę aby nasz obiad był pyszny, zdrowy a jeszcze do tego jak się będzie robił w mniej niż 30 minut to będzie sukces.

W lodówce siedział świeży szpinak, w zamrażalniku kawałek łososia i przepis sam wpadł w ręce. 
Przepis pochodzi z książki kucharskiej Multicookera. 


Składniki: 
moje zmiany po myślniku
  • 400 g opakowania szpinaku - u nas było mniej bo tylko tyle zostało 
  • 100 g łososia wędzonego - zamieniłam na świeżego
  • ząbek czosnku  - nie dałam 
  • 250 g makaronu - u nas duże wstążki 
  • 630 ml wody - no umówmy się, że tak żeby ugotować makaron :) 
  • 150 g gęstego jogurtu naturalnego - grecki świetnie się sprawdza
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
na multicookera - po moich zmianach
  • do misy wsypać makaron. dolać wodę posolić do smaku
  • nacisnąć MENU, wybrać program STEW, COOKING TIME 20 minut, START - zamknąć pokrywę
  • szpinak dokładnie umyć i ułożyć na tacce do gotowania 
  • łososia pokroić w kostkę i dodać do szpinaku
  • 10 minut przed końcem umieścić tacę ze szpinakiem i łososiem w Multicokerze 
  • kiedy program dobiegnie końca do makaronu dodać szpinak z łososiem oraz dodać pieprz i sól - zostawić na 5 minut
  • na koniec dodać jogurt wymieszać do dokładnego połączenia


Smacznego !

Komentarze

  1. Pyszne :) Przygotowałam na obiad, wszyscy zachwyceni! Tylko zamiast jogurtu naturalnego użyłam serka feta - nieodłączny dodatek do szpinaku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) feta to również bardzo dobra propozycja 👍

      Usuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię tak podanego łososia i muszę powiedzieć, że jest to na pewno smaczne danie. W sumie ja także zachwalam sobie przepis z https://mowisalmon.pl/przepisy/losos-w-tempurze/ gdzie oczywiście także łosoś jest głównym składnikiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)