sernik na zimno z owocami

Ponieważ jeszcze załapałam się na ładne truskawki (tak, tak - w zeszłym tygodniu) postanowiłam na szybko zrobić sernik. Pogoda nie nastrajała na pieczenie czegokolwiek więc powstała wersja na zimno.
 



Składniki:
  • herbatniki (aby wyłożyć foremkę)
  • 1kg sera 
  • 3 galaretki owocowe (wg uznania)
  • owoce

Przygotowanie:
  • Pełne przygotowanie sera na sernik mamy tutaj.
  • Wykładamy foremkę herbatnikami - ja popełniłam błąd i dałam suche herbatniki, które się rozpuściły prawie całkowicie ;p Teraz wiem, że najlepiej aby wszystkie herbatniki pokruszyć i dodać odrobinę masła żeby masę skleić.
  • Podzieliłam ser na dwie części - do jednej dodałam galaretkę truskawkową i truskawki, do drugiej galaretkę o smaku owoców leśnych i dodałam jagody.
  • Na całość wylałam galaretkę truskawkową i owoce (jagody, maliny i truskawki).
  • Ciasto wkładamy do lodówki i odstawiamy najlepiej na całą noc - ale kto by tyle wytrzymał :)




Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)