koktajl gruszkowo-bananowy

Ufff tydzień w pracy za nami. Nadeszła chwila spokoju (o ile o spokoju może powiedzieć mama dwulatka) na spokojne drugie śniadanie. Jak jestem w domu, to najczęściej jest to koktajl, ponieważ robi się szybko i jestem w stanie przemycić wiele składników odżywczych, szczególnie dla Miśki.

Teraz czas na koktajle z lekko jesienną nutą. Okres na gruszki jak dla mnie dopiero się zaczął. Dlatego teraz są częstszym gościem na naszym stole. Do tego banan, orzeszki i gotowe.



Składniki:
  • 1 banan
  • 1/2 małej gruszki
  • szklanka mleka
  • garść orzeszków - u mnie moje w karmelu 


Przygotowanie:
  • banana i gruszkę kroimy na mniejsze kawałki i wkładamy do blendera
  • dodajemy mleko i orzeszki 
  • blendujemy przez chwilę do uzyskania jednolitej masy
  • przelewamy do butelek i gotowe




Na zdrowie

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)