omlet z pieczarkami i pomidorami

Zasmakowałam ostatnio w omletach. Tym bardziej, że tak łatwo je zrobić w multicookerze. Na patelni też mi wyszedł ale tu jakoś prościej :)
A ponieważ jestem wielka fanką pieczarek, to pomyślałam dlaczego by nie na śniadanie :)


Składniki:

  • 2 jaja 
  • 2 pieczarki
  • mały pomidor
  • sól i pieprz do smaku
Przygotowanie:
na multicooker
  • nacisnąć MENU, program FRY, COOKING TIME 5 minut - START
  • pieczarki pokroić w paski i smażyć w naczyniu 
  • gdy pieczarki zaczną zmieniać kolor dodać pomidora 
  • jaja roztrzepać w osobnym naczyniu - dodać sól i pieprz 
  • wlać jaja, wymieszać wszystko i zamknąć pokrywę naczynia
  • nacisnąć MENU, program BOIL, COOKING TIME 6 minut
  • po tym czasie omlet jest gotowy

ps. ja dałam na więcej i trochę ciemniejszy wyszedł ;-)


Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)