papryka na parze nadziewana kaszą i grzybami

Zdrowe jedzenie nie musi być niesmaczne ;)
Tym razem z czeluści swojego zamrażalnika wyciągnęłam grzyby zbierane jesienią. I tak powstał pomysł na paprykę nadziewaną kaszą jęczmienną i właśnie grzybami.




Składniki (dla jednej osoby):
  • papryka - u mnie czerwona
  • 1/2 szkl kaszy jęczmiennej
  • 1 szkl wody 
  • zamrożone grzyby - ilość w zależności od naszych upodobań
  • 2 cebule
  • przyprawy do smaku
  • ser mozzarella 
Przygotowanie:
  • cebulę pokroić w kostkę i zeszklić 
  • grzyby również pokroić i dodać do cebuli 
  • następnie do tego dodać kaszę - zalać 1 szklanką wody, dodać sól i ugotować (tak aby kasza wchłonęła wodę - zwyczajnie jak gotujemy kaszę)
  • przygotowujemy sobie naczynie do gotowania na parze (ja korzystałam z multicookera) 
  • paprykę dzielimy na pół - usuwamy nasionka i białe błonki
  • napełniamy do pełna kaszą
  • przykrywamy plastrami sera
  • układamy na sitku do gotowania na parze i gotujemy ok 20 minut 
Ja jak prawie każde warzywa ostatnio podałam z sosem jogurtowo-koperkowym
  •  małe opakowanie jogurtu naturalnego mieszamy z koperkiem i "Jarzynką"



Smacznego !!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)