ciasto kinder country


W Mikołajki całkowicie poświęciłam czas dla Miśki ,  ale dzisiaj już jestem dla Was. I przychodzę z przepisem,  który od dawna krąży po sieci. Ja również dawno temu przepisałam sobie do zeszytu i nastał czas na wypróbowanie. Co prawda lekko zmodyfikowanym przepisem się posługujemy ponieważ R zamiast śmietanki 30 % kupił śmietanę ,  ale co tam, podaję  moje modyfikacje 😀



Składniki :

  • 350 ml śmietany 30 %
  • 250 g serka mascarpone 
  • ok 200 g herbatników
  • 2 białe czekolady 
  • 2 mleczne czekolady 
  • ok 3 szklanki płatków kangus + na podsypanie

Przygotowanie:
  • tortownicę lub inna formę do pieczenia wkładamy  papierem do pieczenia lub folią spożywczą
  • białą czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej
  • 200 ml śmietany ubijamy  
  • dodajemy serek mascarpone i dokładnie miksujemy
  • następnie na wolnych obrotach dodajemy ostudzoną  czekoladę 
  • wsypujemy Kangus i delikatnie mieszamy łyżką 
  • w kąpieli wodnej rozpuszczamy ciemną czekoladę 
  • ostudzoną czekoladę mieszamy że śmietaną
  • na dno tortownicy wkładamy herbatniki  - polecam je rozgnieść jednak 
  • na herbatniki wkładamy jasną część ciasta
  • na jasną  część układamy kolejną warstwę herbatników 
  • na to  ciemną czekoladę 
  • na koniec wysypać garść kangus 
  • odstawić do lodówki najlepiej na całą noc 








Smacznego 

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)