sernik oreo

W lodówce oczywiście ser na święta był. Pomysłów na serników wiele. Ale jak tylko zobaczyłam na FB Kotlet.tv propozycję na sernik Oreo, wiedziałam że muszę go zrobić. Ciasteczka Miśka dostała w wielkiej paczce od Mikołaja - w wiemy przecież jak kończą paczki od Mikołaja u rocznego dziecka - znaczy się zjadają wszystko Rodzice ;)



Swój zrobiłam z połowy porcji, natomiast podaję przepis za Kotletem :)

Składniki:
  • 1 kg twarogu (kupiłam już trzykrotnie mielony)
  • 4 jaja
  • 1 łyżka cukru z wanilią
  • 1/2 szklani cukru
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • 200 g ciasteczek oreo lub innych typu markizy

Przygotowanie:
  • ciasteczka kruszymy i układamy na dnie tortownicy - zostawiamy kilka do środka sernika
  • twaróg kręcimy z jajami, cukrem i mąką
  • ciasto przekładamy na ciasteczka 
  • do środka wkładamy połówki ciasteczek :)
  • pieczemy ok 1 h w piekarniku nagrzanym do 160 st 


Sernik jak dla mnie idealny - ciasto samo w sobie nie za słodkie, ale jak trafimy na ciasteczko :) mniam 





Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)