kotlety z kaszy gryczanej białej

Dawno mnie nie było, ale Mikołajkowy sezon trwa i ciężko czasami się ogarnąć :) Szczególnie kiedy najmłodsza w rodzinie często odmawia współpracy (znaczy się popołudniowej drzemki)

Lubię korzystać z przepisów na opakowaniu. Podobają mi się bardzo przepisy na opakowaniach produktów z Biedronki. Lubię również kasze, a że po raz pierwszy kupiłam kaszę gryczaną białą, ucieszyłam się, że będę mogła zrobić coś nowego :) 

Jak dla mnie coś nowego. Dodatek do obiadu zamiast zwykłej kaszy rewelacyjny.



Składniki:
  • opakowanie kaszy gryczanej
  • 2 jaja
  • bułka tarta
  • cebula
  • sól i pieprz

Przygotowanie:
  • kaszę ugotować zgodnie z przepisem na opakowaniu (do litra wrzącej wody włożyć opakowanie kaszy i gotować na małym ogniu przez ok 20 min) - pozostawić do wystygnięcia
  • cebulę pokroić w drobną kostkę i podsmażyć na patelni
  • do kaszy wbić dwa jaja oraz cebulę - dokładnie wymieszać
  • dodać bułkę tartą tak aby masa była zwarta
  • doprawić solą i pieprzem do smaku 
  • formować kotlety i smażyć z obydwu stron do uzyskania złocistego koloru




Smacznego ! 

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)