muffinki z masłem orzechowym

Na początku małe usprawiedliwienie.
Niestety gluty złapały mojego glutka i człowiek raczej nie był w stanie za dużo działać. A na dodatek jak już zadziałał to komputer odmówił posłuszeństwa :)

Ale już lepiej więc i ja wracam na dobre tory :)


No i jak można się spodziewać zapraszam na coś słodkiego :)
Oj dawno nie robiłam babeczek i tak mnie ostatnio naszło, na poprawę glutowatego nastroju - tzn glutek nie dostał, ale rodzice jak najbardziej po jednej zjedli. Resztę oddali w dobre ręce ;)

Zrobiłam tym razem babeczki z masłem orzechowym, słonym z wyczuwalnymi orzechami.
Smak rewelacyjny słodko słony - polecam każdemu.



Składniki:


  • 2 szklanki mąki
  • 1/2 szklanki cukru - można dać mniej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego lub trochę aromatu 
  • 1 szklanka mleka
  • ok 1 szklanka oleju
  • 2 jaja
  • 2 łyżki masła orzechowego w temp pokojowej

Przygotowanie:
  • nagrzewamy piekarnik do 180 st 
  • łączymy ze sobą składniki suche 
  • dodajemy do suchych składników składniki mokre
  • mieszamy - nie musi być dokładnie ;)
  • dodajemy na końcu masło orzechowe i mieszamy ponownie 
  • napełniamy foremki na babeczki do 2/3 wysokości 
  • pieczemy ok 20-25 min 






Smacznego !

Komentarze

  1. Nie przepadam za samym masłem orzechowym, ale ciekawi mnie jego smak w wypiekach. Takiej muffinki chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat, gdy w domu są wszystkie składniki. Przypadek? :)

    shariankoweleben.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)