smażony ryż z jajkiem

Ponieważ podczas testowania jedzenia poza domem, zasmakowaliśmy w ryżu z jajkiem, chciałam spróbować sama zrobić to danie w domu. Przeszukałam internet w poszukiwaniu inspiracji. Każdy sposób był inny, a ja wybrałam jak dla mnie najprostszy - chociaż z omletem wypróbuję następnym razem.





Składniki:

  • 1 szklanka ryżu ugotowanego na sypko wcześniej - musi być zimny
  • 1 duże jajo
  • 2 łyżki oleju do smażenia

Przygotowanie:
  • rozgrzać olej w głębokiej patelni/woku/garnku
  • smażyć ryż ok 1 minutę tak aby ziarna były jak najbardziej rozdzielone
  • dodać szybko roztrzepane jajo i mieszać tak aby pokryło w całości ziarna ryżu 
  • mieszać tak długo aż jajo będzie gotowe a ziarna możliwie jak najbardziej rozdzielone
  • podawać od razu :)



Smacznego ! 

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)