batoniki owsiane z masłem orzechowym

Jak ja lubię niedziele. Takie gdzie możemy sobie poleniuchować (chociaż wstać "musimy" koło 6) i nic nie trzeba robić. No może poza śniadaniem, ale to jest ta miła część dnia.
Zapraszam na pyszne batoniki musli, które może na samo śniadanie nie nadają się idealnie, ale na drugie już jak najbardziej. Batoniki powstały z tego co w domu posiadałam, a tak naprawdę z czegoś co już się kończyło i najlepsze wykorzystanie wypadło właśnie w nich.


Składniki:

  • 1/2 szklanki masła orzechowego 
  • 1/2 szklanki syropu klonowego (można go zastąpić miodem)
  • 1 łyżka masła
  • 1/2 szklanki musli (u mnie resztka z rodzynkami)
  • 2 garście wiórków kokosowych
  • 2 garście słonecznika
  • 2 szklanki płatków owsianych górskich
  • 1 garść babki jajowatej 
  • 1 garść orzeszków 


Przygotowanie:

  • do garnka włożyć (wlać) masło orzechowe, syrop klonowy i masło - podgrzewać co chwila mieszając, aż do całkowitego rozpuszczenia się
  • ściągnąć z kuchenki 
  • dodać pozostałe składniki i dokładnie wszystko wymieszać 
  • blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia (u mnie kwadrat 25x25) 
  • masę wyłożyć na papier dopieczenia i dokładnie rozprowadzić - wyrównać 
  • odstawić do lodówki min. na kilka godzin - najlepiej zostawić na noc 
  • po tym czasie wykrawać ciasteczka :) 

Najlepiej mimo wszystko trzymać w lodówce :)








I jak zawsze mały pomocnik w akcji - tym razem ważniejsze było mleko :)



Smacznego !

Komentarze

  1. Właśnie skończyłam robić przepis. Nie mogę się doczekać jutra kiedy spróbuję<3 Zapraszam do siebie. https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)