zielono mi :)

Z pracy wracam tam zmęczona (mam chorego w domu - grypa atakuje), że ostatnio wracam do domu i kładę się padnięta. Niestety odbija się to na wszystkim - przegapiłam rocznicę bloga ;-) 
Nie mogę uwierzyć, że to już rok minął. Dobrze mi tutaj i chyba następny rok będzie jeszcze lepszy. Liczę na to :) 

W związku z tym że najchętniej chciałabym zaprosić wiosnę do domu - zapraszam na razie na bezalkoholowego drinka. Kolor może dla wszystkich nie jest zachęcający - ale smakuje wyśmienicie !



Składniki:
  • 8 ml Blue Curaçao (ja mam barmański do koktajli)
  • sok pomarańczowy
  • kostki lodu


Przygotowanie:
  • do szklanki wlać Blue Curaçao 
  • dolać sok pomarańczowy i kostki lodu


Muszę Wam powiedzieć, że jest to bardzo przyjemny smak. Chociaż jak ktoś nie lubi słodkich napoi to nie wiem czy będzie mu smakowało - ostrzegam :) 



smacznego !

a w zasadzie - na zdrowie !

Komentarze

  1. taki ufoludkowy kolor, aż humorek poprawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmel-itka kolor faktycznie śmieszny - zielono mi nasunęło się samo :))) wiosny wiosny nam trzeba!

      Usuń
  2. cwane , z niebieskiego zrobić zielony, a to wszystko o smaku pomarańczy :-)
    pozdrawiam,
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)