Plany na 2013 rok

Dzięki uprzejmości Pani Martyny Głowińskiej, która reprezentuje firmę Vorwerk otrzymałam prezent świąteczny :)  
Łopatkę (mieszadełko) na szczęście jeszcze mam sprawne ale przyda się w przyszłości gdy coś się stanie z moim cudem. Doskonały prezent to cudeńko do wieszania torebek na stolikach (pewnie wiecie o czym mówię :) ) 

Ale ale najważniejsze zostawiłam na koniec - ponieważ Nowy Rok się zbliżał (prezent dostałam przed świętami) czekałam z utęsknieniem na moment kiedy będę mogła powiesić na swojej ścianie :)

Kalendarz już działa (no tak a w tle nasze zdjęcia) - w akcji już wykorzystany





I właśnie dzięki temu że kalendarz ma przepis na każdy miesiąc, w każdym miesiącu w pierwszy weekend pojawiać się będzie przepis z danego miesiąca.
Mam nadzieję, że Wam się to również spodoba :) 

Pozdrawiam i do napisania !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)