sałatka kalafiorowa Madzi

Jak na imprezie u Psiapsióły spróbowałam tej sałatki, to powiem szczerze, że chyba sama zjadłam większość ;) Tak mi posmakowała, że musiałam powtórzyć przepis na jednej z naszych imprez. A że wykonanie najprostsze z możliwych to chyba każdemu posmakuje.


Składniki:
  • kalafior - dałam opakowanie mrożonego
  • 3 średnie pomidory
  • 1 pęczek koperku
  • majonez
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
  • kalafior blanszować do 5 minut w gorącej wodzie - jeśli ktoś woli bardziej miękki należy trochę dłużej
  • podzielić na mniejsze kawałki 
  • pomidory sparzyć i pozbyć się skórki - pokroić w kostkę
  • koperek posiekać
  • wszystkie składniki przełożyć do miski - dodać majonez (w zależności ile chcemy i możemy ;) ) 
  • doprawić solą i pieprzem do smaku 

Gotowe :) 





Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)