wtorek, 21 kwietnia 2015

Pizza ze szpinakiem

Ostatnio mieliśmy ochotę na pizzę.  Przed samym wyjściem na popołudniowy spacer nas naszło. Już mieliśmy sięgać po telefon,  gdy zapytałam R,  że jednak może sami zrobimy :-) Z thermomixem to ułatwione zadanie.  Ciasto przygotowałam przed wyjściem,  a pizzę skończyłam jak wróciliśmy :-D
Smacznie i zdrowiej zapewne i każdy miał taką jaką chciał.

Dzisiaj zapraszam na moją wersję że szpinakiem. Jakoś nie wyobrażałam sobie takiej zamówić ale własnej roboty miałam pewność jaki szpinak zostanie użyty ;-)





Składniki :

Ciasto
  • 160 g wody 
  • 2 łyżki oliwy 
  • 30 g drożdży 
  • 1 łyżeczka cukru 
  • 300 g mąki 
  • 1/2 łyżeczki soli

  • Sos pomidorowy 
  • Kilka liści szpinaku świeżego 
  • Pieczarki 
  • Kukurydza 
  • Ser mozzarella


Przygotowanie :

  • Thermomix - Wszystkie składniki włożyć do naczynia i wyrabiać 2 min/ Iterwał
  • Ciasto można od razu rozwałkować,  wyłożyć do formy - w zależności jakie chcemy mieć ciasto,  my wolimy cienkie więc mocno rozwałkowałam 
  • Posmarować sosem 
  • Ułożyć pokrojone pieczarki 
  • Dodać szpinak i kukurydzę 
  • Posypać serem 
  • Piec w piekarniku nagrzanym do 250 st przez ok 15-20 min










Smacznego !


2 komentarze:

zostaw po sobie ślad :)