pasta z awokado, serka i jajek

Dawno mnie nie było, ale czasami człowiek wie, że musi ... inaczej się udusi :) I tak oto przerwa świąteczna powstała. Na szczęście za oknem mam nadzieję będzie coraz lepiej i nastroje również się poprawią. 

Jak już awokado patrzy na Ciebie z kuchennego blatu, oznacza to, że trzeba go wykorzystać. Dlatego postanowiłam sprawić sobie delikatną pastę na kanapki. Dodałam tylko jajko i serek i wyszło super. 
Awokado jest jednak samo w sobie mdłe więc lekko doprawiłam solą i pieprzem. 

Jeśli ktoś już chce odpocząć od wędlin i mięsiwa polecam szczególnie. 



Składniki:
  • 1/2 awokado
  • 2-3 łyżki sera białego lub śmietanowego
  • 1 jajo na twardo

Przygotowanie:
  • awokado rozgnieść widelcem
  • dodać do niego serek i wymieszać 
  • jajo na twardo pokroić w drobną kosteczkę i dodać do pasty
  • doprawić do smaku solą i pieprzem i dokładnie wymieszać

Zajadać się ze smakiem 





Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)