zapiekana ryba z pomidorami i mozzarellą

Oj remont w domu,szczególnie gdy robi się go samemu i jeszcze stara się nie zbankrutować - no niestety trochę trwa ... Co chwila coś, co chwila wyjazdy do sklepów bo a to, a tamto ;-) 
Młodzież nasza również staje się doroślejsza, stwierdzając, że tyle snu ile myśli Mama nie potrzeba ;)


Gotowanie nadal się odbywa, ale reszta zajmuje trochę czasu - staram się jak mogę i tak właśnie korzystam z chwili kiedy Młoda śpi i nadrabiam zaległości.

Szybki obiad, który sam się robi, to jest coś czego teraz potrzebuję najbardziej. A ta propozycja właśnie taka jest :-)


Składniki:
dla 1 os
  • 200 g ryby - u mnie dorsz (najlepiej świeży, znaczy się nie mrożony :) )
  • 1 pomidor
  • 1/2 kulki mozzarelli
  • bazylia, oregano, sól i pieprz

Przygotowanie:
  • na folii aluminiowej układamy rybę - solimy i pieprzymy 
  • pomidora kroimy w plastry i układamy na rybie (najlepiej jak ściągniemy skórkę - ja tego nie zrobiłam ;) i stąd moja rada ) 
  • mozzarellę kroimy w plastry i układamy na pomidorach 
  • doprawiamy bazylią i oregano - gdy mamy świeże to super - ja użyłam suszonych ziół
  • pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180 st przez ok 20 - 25 min 




Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)