Muffinkowo

Każdy z nas ma czasami ochotę na coś słodkiego :) Ja uwielbiam babeczki więc piekę je sama. Mam kilka przepisów bazowych i dzisiaj przedstawię jeden z nich.








Składniki

  • 2 szklanki mąki
  • 2/3 szklanki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cukru z wanilią lub troszkę aromatu
  • 1 szklanka mleka
  • ok szklanki oleju
  • 2 jajka

Przygotowanie 
Do miski wsypuję wszystkie składniki suche i mieszam. Do tego wszystkiego dodaję składniki mokre i mieszamy wszystko. Co najważniejsze nie musi być gładka masa - muffinki nam to wybaczą :) Ja używam łyżki.
i wersja podstawowa babeczek gotowa - ja podzieliłam sobie na 3 części - do jednej wsypałam mak, do drugiej pokruszoną czekoladę a trzecią zostawiłam naturalną.

Przygotowujemy foremki do muffinek i napełniamy je do 2/3 wysokości. Piekarnik nagrzewamy do temp. 180 stopni. Pieczemy ok 25 minut - należy sprawdzić patyczkiem czy są ok :)







mała rzecz a cieszy :)

Smacznego !!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)