coś słodkiego

Każda z nas ma takie dni, że bardzo potrzebuje czegoś słodkiego - no może prawie każda :) Ja tak mam :) i właśnie czasami wpadam na pomysły aby wykorzystać to co mamy w domu do zrobienia słodkości.
Wczoraj padło na wykorzystanie płatków śniadaniowych a właściwie granoli.



Miałam ochotę na ciasteczka, a ze znalazłam jeszcze pokruszoną gorzką czekoladę :) przepis znalazł się sam. Na YT czy w TV bardzo często można znaleźć przepisy wykorzystujące czy to płatki owsiane czy płatki kukurydziane i czekoladę - stąd też mój pomysł.

Składniki
pół kubka granoli czy też płatków
łyżka miodu
czekolada gorzka
dodatki - ja dałam tylko orzechy

Przygotowanie:
Czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej. Do płatków dodajemy miód i roztopioną czekoladę. Wszystko razem mieszamy. Wykładamy na blaszkę uprzednio wyłożoną folią (po co sobie przysparzać kolejnych rzeczy do mycia ;) ) i wstawiamy do lodówki (najlepiej na całą noc)



Po nocy (chociaż ja nie wytrzymałam tyle ;p) wyciągamy z opakowania i kroimy na kawałki - gotowe :)







Uwagi :

mała uwaga - jak dla mnie z całą tabliczką czekolady (mimo że gorzka) za słodkie jest - następnym razem wezmę tylko dwa rzędy czekolady :) ale i tak grzechu warte :)




Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)