kanapka z pastą z awokado jajkiem i musztardą

Oj weekend majowy minął szybciej niż byśmy się tego spodziewali:) co prawda w pracy go rozpoczęłam i zakończyłam, ale nie ma tego złego. Wypoczywaliśmy w tak zwanym międzyczasie stąd nieobecność. 


Dzisiaj co prawda weekend, ale bez placuszków. Za to z przepyszną propozycją śniadaniową. Jeszcze nie dawno nie byłam fanką awokado. Dzisiaj nie wyobrażam sobie, żeby zabrakło awokado w mojej kuchni. Dla mnie to najlepsza propozycja śniadaniowa, która trzyma mnie przy życiu przez dłuższy czas. 





Składniki:
  • awokado
  • 1 jajo na twardo 
  • 1 łyżeczka musztardy
  • sól i pieprz do smaku 

Przygotowanie:

  • awokado rozdrobnić widelcem 
  • jajko posiekać
  • awokado połączyć z jajkiem i musztardą 
  • doprawić do smaku i wymieszać dobrze
  • położyć na chlebie :) 




Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)