omlet z otrąb pszennych

Kilka dni mnie nie było, jakiś wirus zapanował w całym domu i tak jakoś dochodziliśmy powoli do siebie :)
Dzisiaj tak leciutko na śniadanie. Zawsze jak patrzę na zdjęcia omletów śniadaniowych z patelni, to jestem pełna podziwu. Moje piękne omlety wychodzą tylko z multicookera. Te śniadaniowe robiłam na swojej maluteńkiej patelni - no wyszły jak wyszły :) ale w smaku bardzo dobre i co najważniejsze, bardzo pożywne, a to dla mnie mega ważne, żeby mieć siły na wariacje z Młodą.




Składniki:

  • 1 jajo
  • 4 płaskie łyżki otrąb pszennych 
  • 1/2 szklanki mleka (100 ml)
  • 1 łyżka jogurtu
Przygotowanie:
  • otręby wymieszać z jajkiem, mlekiem i jogurtem
  • smażyć na patelni lekko posmarowanej tłuszczem (lub beztłuszczowej)




Ja urozmaiciłam sobie dodając jeszcze połówkę pomidora i kiełki rzodkiewki.

Smacznego!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)