chorowania ciąg dalszy

Ze względu na chorobę niestety zostałam uziemiona w łóżku ... Na nic do jedzenia ochoty nie miałam a już nie powiem o gotowaniu. Pare dni temu jednak się zlitowałam i na szybko ugotowałam ryż z warzywami i kurczakiem :)

Składniki
pierś z kurczaka
jedna mała cukinia
pół puszki kukurydzy
pół puszki groszku zielonego 
jedna marchewka
pędy z bambusa
cebula
sos chili
przyprawy : papryka czerwona, chińska

ryż ugotowany :)

Przygotowanie
Cebulę kroimy w kostkę i podsmażamy na patelni. Kurczaka kroimy również w kostkę i dorzucamy do cebuli. Następnie przygotowujemy marchewkę i cukinię - kupiliśmy ostatnio nową obieraczkę do warzyw i posiada ona taką niesamowitą końcówkę, która nam tnie warzywo w cienkie paseczki - które tutaj były idealne :) Dorzucamy kukurydzę, groszek i pędy bambusa. Zagęszczamy mąką i dodajemy przyprawy - mi się nalało trochę za dużo chili - woda była dla mnie bardzo potrzebna.
W tak zwanym między czasie gotujemy ryż i gotowe :)



Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)