spotkanie z Oleofarm

Dzisiejsze popołudnie spędziłam w doborowym towarzystwie :) Spotkanie zorganizowane przez Karolinę z Oleofarm. 

Spotkaliśmy się w samo południe w Art Hotelu gdzie na wstępie mogliśmy posmakować naturalnych soków (o których możecie przeczytać tutaj ). Nie powiem niektóre smaki mnie zaskoczyły i to bardzo - ale mam swoich faworytów (sok z granatów - bomba) ;)

Następnie dietetyczka Donata Gładysz pozwoliła nam zagłębić się w tajniki zdrowego odżywiania - w końcu wiosna i czas na więcej zieleni na naszych talerzach. 

Po teorii czas na praktykę - z szefem kuchni Art Hotelu Grzegorzem Pomietło. Przygotowanie przeróżnych sosów, podpowiadanie jak można wyczarować proste a efektowne sałatki. No teraz winegret nie będzie mi obcy.
I czas nas rzucić na głęboką wodę - każdy z nas przygotowywał swoją sałatkę. 
Powstało wiele kolorowych propozycji, ale co jak co pesto dziewczyn z fromfoodtofun zawojowało nas wszystkich (dziewczyny dorabiały dla nas kolejną porcję :) ) 


 

































Na koniec otrzymaliśmy prezent od Oleofarm, który będzie dobrze wykorzystany :)



Atmosfera była rewelacyjna :) śmiechu co nie miara i wiele ciekawych i inspirujących rozmów. Mam nadzieję że kolejne spotkania przed nami :) 

A w spotkaniu uczestniczyli:
mam nadzieję że to wszystkie blogi które zapisałam :)


Gdy tylko dostanę zdjęcia dokumentacja będzie aktualizowana

Dziękuję za spotkanie :) 

Komentarze

  1. Super! Ostatnio oglądałam te oleje w Tesco i jak tylko mi się skończy lniany - bo go uwielbiam, to napewno zakupię tej firmy na próbę;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia polecam jeszcze z avocado, z sezamu, z orzechów bo te chyba najbardziej mi do gustu przypadły ... no ale można by wymieniać i wymieniać :) są naprawdę przepyszne no i zdrowe

      Usuń
  2. I ja tam byłam i miód i wino piłam...
    No dobra, naturalne soki i przecudne oleje, ale i tak było fajnie :)
    Mi osobiście najbardziej smakował chyba olej z pestek dyni i oczywiście avocado, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie z bogatej oferty producenta.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)