ciecierzyca w pomidorach

Po świętach czas na coś lżejszego i najlepiej bezmięsnego. A że ciecierzyca jest jak dla mnie najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o dania sycąca na bardzo długo, to jest to co polecam zawsze. Może i ona sama smakuje nijako, ale już we współpracy z innymi warzywami smakuje obłędnie. Tym razem coś bardzo prostego i bardzo szybkiego. W zasadzie szykuję ją się tak długo jak długo gotuje się ryż czy kasza. i to jest to co tygryski lubią najbardziej :) 



Składniki:
  • 1/2 puszki ciecierzycy
  • 1 puszka pomidorów - ja mam swojskie i dałam słoik - z niewielką ilością zalewy
  • nieduża cebula
  • jogurt naturalny lub śmietana
  • kurkuma lub curry do przyprawienia

Przygotowanie:
  • cebulę kroimy w drobną kosteczkę i podsmażamy 
  • dodajemy przyprawę i dalej delikatnie podsmażamy 
  • dodajemy ciecierzycę i pomidory i delikatnie gotujemy
  • dodajemy jogurt lub śmietanę i pozwalamy się podgrzać 

Można zajadać się bez żadnych dodatków, ale ja wciągnęłam z ryżem :) pychotka 










Smacznego !

Komentarze

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)