brownie w kokitce z mikrofalki

Jak zobaczyłam ten przepis na stronie Moich wypieków, wiedziałam, że go wykorzystam. Na blogu już mam jeden przepis na ekspresowe ciacho, ale brownie do mnie też przemówiło. Szczególnie, że to na takie przypadki "ojej zjadłabym coś, ale nie całą blachę :) " Ja jedynie ominęłam cukier - i fakt jest za mało słodki jak to powiedziała Miśka (oj nie słodkie).



Składniki:
  • 3 łyżki mąki 
  • 4 łyżeczki kakao
  • szczypta soli
  • 30 ml mleka
  • 20 g masła

Przygotowanie:
  • masło rozpuścić w mikrofalówce
  • przelać do miseczki wraz z pozostałymi składnikami
  • dokładnie wymieszać
  • przełożyć do naczynia, w którym będziemy piec (u mnie niewielka kokitka ok 250 ml) 
  • piec ok 1-1,5 min na najwyższej mocy mikrofali  (ja piekłam ok 1 min 15 s) 

uwaga ciasto praktycznie nie rośnie więc nie przesadzajmy z wysokością filiżanki :) 






Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)