kotlety brokułowo jajeczne z kaszą jaglaną


Jak ostatnio znalazłam ten przepis wiedziałam, że go wykorzystam :) Brokuł w lodówce był, jaja praktycznie zawsze są, więc czego chcieć więcej. A człowiekowi znudził się zwykły mielony, o schabowym już nie mówiąc ;) 

Lekko go zmodyfikowałam i dodałam od siebie kaszę jaglaną. Do tego tylko surówka i obiad gotowy.




Składniki:
  • 1 brokuł
  • 2 jaja ugotowane na twardo
  • 1 torebka kaszy jaglanej (100 g)
  • 2-3 łyżki bułki tartej
  • zioła prowansalskie, sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
  • jaja z brokułem siekamy
  • dodajemy kaszę
  • dodajemy przyprawy i dokładnie mieszamy
  • z masy formujemy kotlety i smażymy na patelni z dwóch stron 
Idealne na zdrowy i pożywny obiad. Podałam z surówką z marchwi i jabłka :) 
Pycha 




Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)