dania maluszka - zupka kalarepka

Na szczęście nie mamy większego problemu z jedzeniem Miśki. Młoda je praktycznie wszystko i jakoś jeszcze nie odmówiła jakiegoś produktu. W zasadzie tylko się cieszyć :) 
Pięknie pokazuje główką "nie nie nie" a to zawsze oznaczać może dwie rzeczy : za pierwszym razem "Mamo mam jeszcze coś w buzi, daj zjeść :) " a za drugim już stanowczo "koniec, najadłam się" :) 

Uwielbiam kalarepę. Na razie mam kupne i czekam z nadzieją na moje działkowe :) 
Dlatego podzieliłam się swoją i przygotowałam dla Młodej zupkę kalarepkową :)



Składniki:
na dwie porcje 
  • kawałek kalarepy - jak macie małą to połówka. moja była ogromna więc tak 1/4 wzięłam
  • mały ziemniak
  • mała marchewka
  • mała pietruszka
  • łyżka lub dwie kaszki kukurydzianej
  • łyżeczka masła lub oleju

Przygotowanie:
  • warzywa pokroić w małą kostkę
  • gotować w wodzie do miękkości - ok 20 min 
  • miękkie warzywa zmiksować na pożądaną konsystencję 
  • dodać kaszkę kukurydzianą i masło lub olej 


Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)