sałatka z arbuza

Nigdy nie przypuszczałam, że tak mi podpasuje to połączenie smaków :) 

Już od dawna mnie kusiło żeby zrobić sałatkę z arbuza i fety - bo i jedno i drugie uwielbiam. 
Ale w połączeniu ??? no jakoś mi to nie pasowało ;p 
Aż do dzisiaj :) 
I tak właśnie dzisiaj odkryłam najprostszą i pyszną sałatkę - moim zdaniem idealną na wakacyjne spotkania ...




Składniki:
  • arbuz - schłodzony !
  • ser feta
  • mięta
  • pieprz mielony

Przygotowanie:
  • arbuza i fetę kroimy w kostkę
  • dodajemy listki mięty 
  • posypujemy odrobiną pieprzu  

gotowe ;)




a to mięta, która zagościła na tarasie :) 


Smacznego !
 

Komentarze

  1. wygląda nieźle, arbuza mam, chłodzi się, po ser pójdę jutro i zrobię tę sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam - sama nie byłam przekonana jak robiłam(no bo jak połączyć ser i arbuza ? i popieprzyć to jeszcze?), ale zjadłam przyjemnością :) pycha !

      Usuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)