placki z cukini

Przeglądałam książkę kucharską którą dostałam od Babci "Nowa kuchnia śląska" z 1986 r. i  znalazłam w niej wiele prostych ale za to ciekawych przepisów.

Tym razem postanowiłam wykorzystać to, że przywiozłam z działki cukinie. I tak powstały placki z cukinii - wspaniała alternatywa dla placków ziemniaczanych.



Składniki:
  • 500 g obranej cukinii
  • 2 łyżki mąki
  • 3 jaja- dałam 2 duże
  • łyżeczka przyprawy "Jarzynka"
  • sól 
  • pieprz
  • olej do smażenia

Przygotowanie:
  • cukinię obrać i zetrzeć na grubych oczkach
  • dodać mąkę, jaja i przyprawy - wymieszać
  • smażyć na rozgrzanej patelni 




Smacznego !

Komentarze

  1. Trzeba będzie spróbować. Ostatnio robiłem podobne z dyni, tylko trochę więcej mąki dodałem - polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała spróbować, bo dynię mam jeszcze w zamrażalniku :) dzięki za pomysł! Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)