zainspirowana Pierniczkami Kruidnoten

Święta coraz bliżej więc czas na świąteczne przygotowania. A co mi najbardziej kojarzy się z Bożym Narodzeniem - pierniczki. 
Szukałam na blogach przepisów - najlepiej takich które robi się w sekundę :) i znalazłam :) 

Polecam - przepis z bloga Moich pasji :)  polecam !




Składniki: 
  • 115g mąki pszennej tortowej
  • duża szczypta proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka przyprawy do piernika
  • 1/2 łyżeczki kakao
  • 50g brązowego cukru
  • szczypta soli
  • 50g miękkiego masła
  • 1 łyżeczka miodu
  • 2 łyżki mleka
 Przygotowanie:
  • wszystkie składniki mieszamy (włożyłam do Thermomixa na 40 sekund, poz interwał)
  • tworzymy kuleczki (Eliza napisała o 40 kuleczkach wielkości orzecha laskowego - dla mnie to by wyszły za małe więc zrobiłam duże pierniczki - i wyszła połowa)
  • pieczemy 20 minut w temp 160 st





Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)