surówka

Dzisiaj mam dzień lenia jeśli chodzi o wszystko - no prócz bloga :) W związku z tym nie ma wielkiego wymyślania potraw obiadowych. Na pierwszy rzut idzie surówka z kapusty pekińskiej z kukurydzą - chyba najprostsza surówka na świecie.



Składniki
  • trochę kapusty pekińskiej - musicie ocenić samemu ile zjecie
  • kukurydza z puszki - ja użyłam pół puszki
sos:
  • jogurt naturalny
  • majonez
  • czosnek
  • jarzynka  

Przygotowanie
  • Kapustę pekińską drobno kroimy.
  • Do kapusty dodajemy kukurydzę.
  • W osobnym naczyniu (ja używam zawsze kubka) przygotowujemy sos - na porcję, którą widzicie na zdjęciach, dałam trzy łyżki jogurtu naturalnego i jedną łyżkę majonezu, 3/4 ząbki czosnku (tu w zależności jak kto lubi czosnek :P ) i jarzynki (wegety czy inne takie).
  • Wszystko mieszam i polewam kapustę z kuku.
  • Gotowe - najlepiej jednak włożyć tak na godzinkę do lodówki, żeby składniki się przegryzły :)




Surówka idealnie pasuje chyba do wszystkiego - bo do schabowego, mielonego, cycka z kurczaka itd itp pasuje wyśmienicie.

Smacznego !!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)