kuchnia dla maluszka - dorsz w "pomarańczach"

Uff wracamy do rzeczywistości po parodniowej nieobecności spowodowanej weselem w rodzinie :) Za nami pierwsza daleka podróż Miśki, którą zniosła bardzo dobrze. Połowę przespała, połowę bawiła się - tak tak przegląd zabawek był bardzo duży ;) ale ważne że podziałało :) 

Na wyjeździe nie gotowałam dla Niej. Stanowczo za dużo się działo i czasu niestety nie było. Ale za to wynagrodziłam Jej to wczoraj potrawką z dorsza i pomarańczowymi warzywami :) dlatego nazwa idealna - dorsz w "pomarańczach".


Składniki:
  • mała marchewka
  • kilka kostek dyni - mam mrożoną z zeszłego sezonu
  • kilka kostek batata 
  • mały kawałek dorsza
  • malutka łyżeczka oliwy z oliwek - użyłam łyżeczki Miśki 

Przygotowanie:
  • wszystkie warzywa dokładnie umyć przed obraniem 
  • pokroić w drobną kostkę i gotować do miękkości 
  • dorsza ugotować osobno 
  • gdy już wszystkie składniki są gotowe, blendujemy je do odpowiedniej dla naszego malucha gęstości :)  - zawsze zostawiam wywar na którym się gotowały warzywa, tak aby w razie potrzeby można było dodać 
  • do zmiksowanego dania dodajemy oliwę (lub masło) - ja dodałam na talerzu (potem wymieszałam) 

Z podanych składników wyjdzie jedna/ dwie porcje 

Miśka zjadła aż miło :) 

Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)