kotleciki z kaszy jaglanej z marchewką

Zastanawiam się jak mogłam nie znać smaku kaszy jaglanej ... serio odkryłam ją przypadkiem, pod koniec zeszłego roku. I teraz powstają w mojej kuchni wariacje na jej temat a w zasadzie z nią w roli głównej. 
Doskonale nadaje się w diecie mam karmiących i  jako pierwsze dania dla malucha  - do tego jeszcze trochę czasu, ale już się rozglądam za przepisami :) 

Dzisiaj zapraszam na kotleciki - na pierwszy rzut poszła marchewka :)
W smaku jak dla mnie idealna i lekko orzechowa. 




Składniki na 6 niedużych kotlecików:
  • pół opakowania kaszy jaglanej 
  • dwie nieduże marchewki
  • sól i pieprz
Przygotowanie:
  • kaszę ugotować zgodnie z informacją na opakowaniu a w zasadzie nawet można trochę rozgotować ;) - ostudzić
  • marchewkę zetrzeć na tarce o małych oczkach 
  • do marchwi dodać kaszę i doprawić do smaku 
  • formować kotleciki i smażyć na patelni - u nas na łyżeczce oliwy
  • podawać na ciepło ale smakują równie dobrze na zimno :)



Smacznego !

Komentarze

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5000 blogów z 22 kategorii.
    zBLOGowani to największy polski serwis skupiający blogi i vlogi. Czytelnikom umożliwiamy obserwowanie blogów oraz tworzenia katalogów ulubionych wpisów. Blogerzy mają dodatkowo możliwość brania udziału w ciekawych akcjach i konkursach oraz dyskusji na forum. Zachęcamy do rejestracji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)