wiosna - leczo

Uwielbiam cukinie, kabaczki czy patisony. Ponieważ zaczyna się wiosna i można już spokojnie kupować tańsze cukinie mogłam się pożegnać ze swoją spiżarką zamrażalnikową zostawioną na czarną godzinę w razie wu :)
A że od kuzyna otrzymałam kiełbaski swojsko robione - samemu to na szybkiego postanowiłam zrobić leczo.
Nie wiem jak Wy ale ja mogę jeść leczo praktycznie co tydzień - bo można różne kombinacje zmontować.
My mieliśmy w domu:

Składniki:
  • zamrożoną cukinię
  • dwie kiełbaski
  • pół papryki
  • cebulę
  • pomidory ze słoika (własny wyrób) - mogą być oczywiście pomidory z puszki czy koncentrat
  • przyprawy: sól, pieprz, papryka słodka i ostra 

Przygotowanie:
  • Kiełbasę i cebulę pokroić w kostkę - podsmażyć w garnku, w którym będziemy przygotowywać leczo (po co brudzić więcej garów).
  • Jak już się przyrumienią, dodajemy pokrojone warzywa (nie miałam pieczarek a również bym dodała).
  • Na koniec dodajemy pomidory i przyprawiamy.
Danie szybkie i smaczne




 
Smacznego !!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)