domowy fast food

Na kolację czasami warto zjeść coś innego niż kanapkę. Dzisiejsza propozycja - domowe hamburgery. Fakt bułek sama nie zrobiłam - ale z takimi kupnymi też można :) Ja swoje zakupiłam w Biedronce - za niecałe 3 czy 4 zł 4 bułki. Kotlety mielone gościł na naszym stole wczoraj i dzisiaj podczas obiadu - ale wczoraj już jak smażyłam miałam w planach hamburgery.

Składniki:
bułki - mogą być zwykłe lub specjalne do hamburgerów
kotlety mielone - hamburgery :)
ogórek
sałata lodowa
rzodkiewka
łyżeczka majonezu
opcjonalnie:
 kukurydza
 ser żółty

Przygotowanie:
Bułkę przekrawamy w pół, kładziemy kotleta i na pół minuty do mikrofalówki (można ciepłego kotleta z patelni od razu na bułkę). Potem już tylko wszystko zależy od naszej wyobraźni lub chęci :) Pokroiłam rzodkiewkę, ogórka zielonego i sałatę lodową i posmarowałam kotleta majonezem.


 Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)