Bento - co to ?

Przeglądając blogi kulinarne zobaczyłam u Just my delicious konkurs :) I tak się zastanawiałam co to jest to bento O_o - weszłam na polecany przez Paulę blog Bento po polsku i się zaskoczyłam - mile oczywiście. Nie wiedziałam, że sama jestem bento maniakiem :lol: Zawsze do pracy biorę pojemniczki zapakowane pysznym jedzonkiem :) Nie mam praktycznie nigdy kanapek (j można na palcach policzyć ile razy w zeszłym orku miałam kanapki ) :lol: a jak już to na II śniadanie w pracy mam jogurt z granolą - którą mam w cudnym słoiku w pracy , który specjalnie do tego zakupiłam :) i np owocami.

Często zastanawiam się nad tym dlaczego inni wydają codziennie co najmniej ok 10 zł na obiad z firmy kateringowej, który jest dość późno przywożony a czasami zapominają o nas (tak tak kiedyś też zamówiłam sobie i co i zapomnieli o mojej zupie - podziękowałam). Przecież przygotowanie posiłku dla siebie jest tylko czystą przyjemnością. Fakt miło jest patrzeć jak pozostali patrzą z "podziwem" na Twoje cudeńka - ale przecież każdy może :)

I właśnie przez to że uwielbiam pojemniczki mam ich wiele - aż R się śmieje że mi powyrzuca (chociaż On ostatnio stał się posiadaczem swojego pojemniczka talerza z trzema przegródkami :) - prezent na Walentynki spędzone w sklepie hehe. Obydwoje lubimy swoje jedzonko do pracy :)

Podsumowując - jesteśmy również bentomaniakami :)

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)