szpinak a'la Anja :)

Nie mogę uwierzyć, że jeszcze niedawno nie mogłam patrzeć na szpinak . 

Teraz staram się jeść go regularnie, tylko czasami pomysłów brak. Ale od czego ma się znajomych i ich pomysły na :) 

Od Anji dostałam przepis na szpinak ze śmietanką - lekko go zmodyfikowałam dodając sery i wyszło coś pysznego z razowym makaronem.




Składniki:
  • dwie średnie cebule
  • 250 g szpinaku  - miałam mrożony
  • 3 ząbki czosnku 
  • pół opakowania śmietanki 36 %
  • pół serka najzwyklejszego pleśniowego
  • pół mozzarelli 
  • sól
  • pieprz
  • gałka muszkatołowa 
  • olej do smażenia
  • makaron - u mnie razowy 

Przygotowanie:
  • gotujemy makaron
  • na rozgrzanej patelni szklimy cebulę pokrojoną w piórka
  • dodajemy szpinak
  • doprawiamy czosnkiem (można rozgnieść lub drobno pokroić), solą i pieprzem oraz odrobiną startej gałki 
  • zalewamy śmietanką - czekamy aż zgęstnieje
  • na koniec dodajemy pokrojone sery i pozwalamy się im roztopić
  • podajemy na gorąco z makaronem 




Smacznego !

Komentarze

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)