przepis z kalendarza (Thermomix) - fizz z mango

Ponieważ zbliża się koniec miesiąca czas na przepis z kalendarza Thermomix.

Przepis na styczeń to fizz z mango





Składniki:
  • 1 dojrzałe mango
  • 30 g soku z cytryny lub limonek
  • 20 g syropu cukrowego
  • 60 g cin cin (lub rumu)
  • 10 kostek lodu
  • 100 g wody mineralnej gazowanej


Przygotowanie:
trochę zmieniłam przygotowanie - czyli znacie mnie wszystko za jednym zamachem zrobione :)
  • Wszystkie składniki wrzucić  Thermomixa (lub dobrego blendera)
  • Miksować ok 30 sekund na wysokich obrotach
  • pijemy :) 







Na zdrowie !

Komentarze

  1. też mnie kusił cały miesiąc :) robiłam coś podobnego ale bez % i też wyszło smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koralina myślę że zamiast % np jeszcze sok pomarańczowy może być - albo cytrynowy napój gazowany bo bąbelki w nim są rewelacyjne

      Usuń
  2. ooo zdaje mi się, że spędzę weekend pod hasłem MANGO FIZZ ! Już mam ślinotok :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie musiał smakować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)