Nowy Rok i oszukana strucla jabłkowa

Witam wszystkich w Nowym Roku :) Dzisiaj pewnie większość z Was wypoczywa i odsypia. Nie powiem bo również spała dużo dłużej nic na co dzień - ale również nie byłabym chyba sobą gdybym czegoś nie przygotowała :) 

Dzisiaj coś bardzo prostego i szybkiego. 

Wiadomo że zawsze mam ciasto francuskie w swojej lodówce, w zakamarkach również słoiki z przetworami. Dzisiaj chyba na nic więcej mnie nie stać ;p




Składniki:
  • słoiczek przetworów jabłkowych
  • opakowanie ciasta francuskiego

Przygotowanie:
  • rozwijamy ciasto francuskie - dzielimy wizualnie na 3 części - dwie z nich tniemy w choinkę  - jak na zdjęciu obok
  • na środkową, nienaruszoną część, układamy jabłka



  • teraz pozostaje już tylko zabawa - zawijanie ciasta w warkocz
  • gdy już całe ciasto zawiniemy - smarujemy roztrzepanym jajkiem
  • pieczemy ok 30 - 40 min w piekarniku nagrzanym do 180 st (tak na prawdę to zawsze patrzę jak zarumienione jest ciasto - i wtedy przedłużam czas pieczenia do uzyskania chcianego przeze mnie efektu)
  • po upieczeniu możemy posypać cukrem pudrem 










Smacznego Nowego Roku !

Komentarze

  1. Ja nie szalałam wczoraj, więc dziś działam na normalnych obrotach.. :)Oglądam pyszne blogi, między innymi też Twój!
    Witam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Szana ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szana dziękuję i pozdrawiam :)

      ps. ja szaleć nie szalałam tylko byłam 24 h na nogach ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)