Granola

Czas na coś pysznego i zdrowego - własnoręcznie zrobiona granola :) Przepis kiedyś zapisany w magicznym zeszycie (chyba od Nigelli) i w  końcu wykorzystany :)




Składniki: zrobiłam z połowy składników
  •  4,5 szkl. płatków owsianych
  • 1 szkl. słonecznika
  • 3/4 szkl. sezamu (nie miałam)
  • 3/4 szkl. musu jabłkowego (wykorzystałam swoje przetwory :) )
  • 1/4 szkl. kakao
  • miód do sklejenia
  • 2 szkl. fistaszków
  • 2 łyżki oliwy
  • 3/4 szkl. cukru
  • łyżkę soli morskiej

Przygotowanie:
  • wszystkie składniki wymieszać w misce
  • wyłożyć na blachę wyłożoną papierem do pieczenia
  • piec w piekarniku wg przepisu 5 minut 50 st -> ale mi to nic nie dało - dlatego podgrzałam piekarnik do 180 st i po chwili wyłączyłam i otworzyłam drzwiczki żeby sobie schły spokojnie ;) 
z podanych składników z połowy wyszły dwa takie słoiczki :)


pyszne śniadanko 


Smacznego !

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. przyznam się że trochę podjadłam - tak to co się nie zmieściło do słoiczków :)) pozdrawiam !

      Usuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)