makaron ze szpinakiem

Dzisiaj musiałam zmierzyć się z koszmarem z dzieciństwa - ze szpinakiem. Ale to co wyszło z tego przepisu to rewelacja :)) Polecam każdemu :)



Składniki:
  • 80 g makaronu
  • 80 g sera feta
  • 200 g pomidora (wykorzystałam moje ostatnie koktajlowe z tarasu, bo nie wiem czy te co są jeszcze zielone dojrzeją)
  • 3 ząbki czosnku
  • 200 g szpinaku mrożonego
  • sól i pieprz


Przygotowanie:
  • makaron gotujemy al dente
  • na patelni przygotowujemy szpinak z czosnkiem (pokroiłam w kosteczkę)
  • dodajemy ser i pomidory i przyprawy
  • na koniec mieszamy wszystko z makaronem












było pyszne :)

Smacznego !

Komentarze

  1. Takie przepisy są najfajniejsze i w 100% trafiają w moje gusta smakowe :) Uwielbiam makaron a w połączeniu z serem feta i szpinakiem tworzy dla mnie kompozycje wprost idealną :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natka cieszę się bardzo :)) Powiem tak - jak dla wroga szpinaku od zawsze - bardzo szybko ze smakiem zjadłam swoją porcję :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)