dania maluszka - warzywne spaghetti z cukinią i bakłażanem

Uwielbiam ten okres w życiu Miśki :) 

Młoda może już jeść prawie wszystko co my, co znacznie ułatwia gotowanie. Tak było i tym razem. Przygotowałam sobie makaron z warzywami, a że nie chciałam kolejny dzień z rzędu podawać Jej zwykłych "suchych" warzyw, wpadłam na pomysł spaghetti dla Niej. Po prostu cukinię, bakłażana i cebulę odłożyłam ze swojej porcji - sobie dodałam jeszcze pieczarki, Miśka musi jeszcze na ten smak poczekać ;) 
Powiem tak - zajadała ze smakiem i cały talerz zniknął szybko :) 




Składniki:
  • kilka plasterków cukinii
  • kilka plasterków bakłażana
  • łyżeczka pokrojonej cebuli 
  • łyżeczka koncentratu lub nieduży pomidor
  • szczypta oregano suszonego
  • makaron 


Przygotowanie:
  • w garnuszku podsmażamy na łyżeczce oliwy pokrojoną cebulę
  • cukinię i bakłażana kroimy w kostkę i dodajemy do cebuli
  • gdy warzywa już zmiękną, dodajemy koncentrat i dalej dusimy 
  • na koniec dodajemy oregano i pokrojony makaron 





Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)